Regulamentul general privind protecția datelor
Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi. Această politică descrie modul în care Stand Expo colectează și folosește informații atunci când vizitați site-ul nostru web. Ne luăm confidențialitatea foarte în serios și respectăm cu strictețe toate legile aplicabile privind confidențialitatea și protecția datelor, inclusiv Regulamentul general al UE privind protecția datelor. Dacă vă înregistrați la noi, datele personale sunt colectate, procesate și utilizate. Următoarea politică de confidențialitate vă va oferi o imagine de ansamblu despre modul în care vă protejăm datele personale și ce date sunt colectate în acest scop.
INFORMAȚII COLECTATE
Informații personale identificabile. Majoritatea informațiilor furnizate de Stand Expo pe site-ul web Stand Expo sunt disponibile fără ca Stand Expo să colecteze informații care vă sunt identificate ca persoană fizică, cum ar fi numele, adresa de e-mail, adresa de stradă sau numărul de telefon (Informații personale de identificare). Cu toate acestea, Stand Expo colectează informații de identificare personală pe care le puteți furniza voluntar, cum ar fi atunci când:
Trimiteți o cerere online pentru informații despre Stand Expo SRL
Întrebați-ne despre oportunitățile de angajare și trimiteți-ne CV-ul sau alte informații despre experiența în muncă
Completați un sondaj
Trimite-ne un mesaj prin e-mail
Aveți posibilitatea să alegeți dacă furnizați Stand Expo informații de identificare personală, dar este posibil ca anumite părți ale site-ului Web Stand Expo să nu vă fie disponibile fără a furniza aceste informații. Datorită naturii de afaceri a site-ului web Stand Expo, acesta nu este destinat copiilor cu vârsta sub 18 ani și nu solicităm, primim sau colectăm în cunoștință de cauză informații de la copii.
Informații non-personale. Al doilea tip de informații colectate pe site-ul Stand Expo sunt informații care nu pot fi identificate personal, cum ar fi tipul de browser Web pe care îl utilizați, numele de domeniu și linkurile pe care le-ați folosit pentru a localiza site-ul web Stand Expo, dar care altfel nu se identifică tu individual.
CUM UTILIZĂM INFORMAȚIILE COLECTATE
Nu vindem și nu închiriem nicio informație pe care o primim de pe site-ul Web Expo. Cu excepția celor menționate în această Politică de confidențialitate, nu vom împărtăși informațiile dvs. de identificare personală cu nimeni din afara Stand Expo și cu cei angajați de Stand Expo pentru a efectua lucrări în numele său.
Stand Expo utilizează orice informație de identificare personală pe care o furnizați într-un număr limitat de moduri. Putem folosi informațiile dvs. de identificare personală pentru (i) să vă oferim informații despre Stand Expo și să comercializăm produsele și serviciile sale; (ii) îmbunătățește sau actualizează site-ul web Stand Expo; (iii) personalizarea experienței utilizatorilor pe site-ul web; (iv) să răspundă solicitărilor și anchetelor; (v) operează, evaluează și îmbunătățește activitatea Stand Expo; (iv) protejarea împotriva fraudei și a altor activități infracționale, cereri și alte obligații; (vii) să respecte cerințele legale aplicabile; sau (viii) compilează statistici demografice despre utilizatorii site-ului Web Expo. De asemenea, putem, uneori, să combinăm informațiile despre dvs. pe care le avem cu informațiile pe care le obținem de la alte părți pentru a îmbunătăți capacitatea noastră de a vă oferi informații despre Stand Expo și serviciile sale despre care credem că vă pot interesa.
În plus, Stand Expo poate angaja alte companii care să presteze servicii în numele nostru, cum ar fi facilitarea anumitor aspecte ale site-ului Web Expo sau trimiterea de e-mailuri. Aceste companii pot fi furnizate sau au acces la informațiile dvs. de identificare personală cu scopul exclusiv de a ne furniza aceste servicii sau în numele nostru. Stand Expo poate utiliza, de asemenea, servere publicitare terțe sau rețele de anunțuri pentru a vă oferi anunțuri în numele Stand Expo SRL. Aceste servere publicitare terțe pot fi furnizate cu sau au acces la informațiile dvs. de identificare personală cu scopul exclusiv de a furniza aceste servicii pentru noi sau pentru numele nostru. De asemenea, aceștia pot colecta și utiliza informații care nu pot fi identificate personal despre vizitele dvs. pe site-ul Stand Expo pentru a trimite reclame care vă pot interesa.
Numai pe bază agregată, putem colecta Informații non-personale despre utilizatorii site-ului Web Expo. Stand Expo nu va dezvălui niciodată nicio informație de identificare personală ca parte a acestei informații agregate, dar este posibil să împrumutăm, să vindem, să împărtășim sau să dezvăluim informații care nu pot fi identificate personal cu alții, astfel încât să putem efectua cercetări și să oferim rezultatelor terților, să îmbunătățim și să comercializăm site-ul web Stand Expo și desfășoară funcții de evidență contabilă și de procesare a proceselor. În plus, putem folosi informațiile adresei IP pentru a număra și urmări vizitele agregate pe site-ul web Stand Expo, pentru a ajuta la diagnosticarea problemelor cu serverul nostru și pentru a administra site-ul Web Expo. Stand Expo nu leagă adresele IP la nimic identificabil personal, așa că, în timp ce sesiunea unui anumit utilizator poate fi urmărită, utilizatorul rămâne complet anonim. De asemenea, putem utiliza aceste informații pentru a ne ajuta în dezvoltarea tehnică continuă a site-ului web Stand Expo.
De asemenea, în cazul puțin probabil ca Stand Expo SRL, sau în mare parte toate activele sale, să fie achiziționate de o altă firmă, informațiile identificabile personal pot fi apoi transferate.
Stand Expo va depune toate eforturile pentru a păstra confidențialitatea utilizatorului, dar este posibil să fie nevoie să dezvăluim informații de identificare personală atunci când este cerut de lege sau dacă avem o credință de bună-credință că acțiunea este necesară pentru a respecta o procedură judiciară pendinte, o hotărâre judecătorească sau legală proces servit pe Stand Expo sau pentru protejarea drepturilor noastre sau a drepturilor altora, pentru a combate frauda, furtul de identitate, pentru a asigura integritatea și funcționarea afacerii și sistemelor noastre sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța Stand Expo, angajați sau alții.
Fișiere cu jurnal de servire
Furnizorul site-ului web colectează și stochează automat informațiile pe care browserul dvs. ni le transmite automat în „fișiere jurnal server”. Acestea sunt:
– Tip browser și versiune browser
– Sistem de operare utilizat
– URL referitor
– numele gazdei al computerului care accesează
– Ora solicitării serverului
– Adresa IP
Aceste date nu vor fi combinate cu date din alte surse.
Baza prelucrării datelor este art. 6 (1) (f) DSGVO, care permite prelucrarea datelor să îndeplinească un contract sau pentru măsuri preliminare unui contract.
COOKIES DE PUBLICITATE PE TREI PĂRȚI OPT-OUT
Stand Expo este dedicat furnizării confidențialității pe internet. Pe lângă dezvoltarea politicii noastre de confidențialitate, v-am oferit posibilitatea de a opta pentru viitoarele cookie-uri publicitare terțe.
Stand Expo permite terților să plaseze cookie-uri pe site-ul nostru în scop publicitar. Această Declarație de confidențialitate nu acoperă metodele de colectare sau utilizarea informațiilor colectate de către acești furnizori. Acești furnizori au propriile lor politici de confidențialitate și pot fi membri ai Inițiativei de publicitate în rețea (NAI). Pentru a vă îndepărta de unele sau de toate programele de publicitate ale membrilor NAI, vizitați pagina de renunțare la NAI și urmați instrucțiunile relevante. Vă rugăm să rețineți că dacă ștergeți, blocați sau restricționați altfel cookie-urile, sau dacă utilizați un computer sau un browser de internet diferit, poate fi necesar să vă reînnoiți opțiunea de renunțare.
ALTE WEBURI ȘI LINKE
Putem include link-uri către alte site-uri web care considerăm că vor fi de interes pentru dvs. sau operate de partenerii noștri de afaceri, afiliați, agenți de publicitate și alții. Aceste terțe părți au colectări de date și practici private de confidențialitate independente de ale noastre, iar Stand Expo nu poate fi responsabil pentru politicile sau activitățile lor. Vă rugăm să contactați acești terți direct dacă aveți întrebări cu privire la politicile lor de confidențialitate.
COOKIES, BEACONS WEB ȘI REGALE CLARE
Stand Expo utilizează, de asemenea, o caracteristică a browserului dvs. numită „cookie”. Cookie-ul dvs. identifică automat computerul dvs., dar nu și dvs., la serverele noastre atunci când vizitați site-ul web Stand Expo și ne permite să corelăm computerul cu anumite modele de utilizare care sunt stocate. în fișierele noastre de jurnal. Folosim cookie-uri pentru a aduna statistici generale, agregate despre popularitatea și utilizarea generală a site-ului Web Expo. Stand Expo utilizează, de asemenea, mai multe cookie-uri temporare, adesea denumite cookie-uri de sesiune, pentru a menține un utilizator conectat în sistem și pentru a ajuta la schimbul de informații între pagini fără pierderi de date. Cu toate acestea, un astfel de cookie este stocat doar pentru sesiunea de navigare curentă și este șters odată ce browserul este închis. Stand Expo poate citi numai cookie-uri de pe site-ul web Stand Expo. Căutați cookie-uri în meniul de ajutor al browserului dvs. Web pentru mai multe informații despre funcțiile de gestionare a cookie-urilor disponibile. Dacă browserul dvs. este setat să respingă toate cookie-urile, este posibil ca site-ul web Stand Expo să nu funcționeze corect.
Stand Expo poate colecta informații și prin utilizarea de gif-uri clare (numite și balize Web și bug-uri Web) în mesajele de e-mail selectate pe care vi le trimitem. Acestea sunt fișiere grafice minuscule, care nu sunt vizibile pentru ochiul uman, care sunt incluse în e-mailurile bazate pe HTML și utilizate pentru a ne anunța ce e-mailuri pe care le trimitem sunt deschise. Gifurile clare pot vedea și citi cookie-urile pe computer. Atunci când este autorizat de Stand Expo, terți specializați în monitorizarea utilizării statistice agregate a site-ului nostru cu care contractăm, pot utiliza cookie-uri, fișierele de jurnal web, balize web și alte tehnologii de monitorizare pentru a compila date agregate anonime.
ANALITICA GOOGLE
Acest site web utilizează Google Analytics, un serviciu de analiză web. Este operat de Google Inc., 1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA.
Google Analytics folosește așa-numitele „cookie-uri”. Acestea sunt fișiere text care sunt stocate pe computerul dvs. și care permit o analiză a utilizării site-ului de către dvs. Informațiile generate de cookie despre utilizarea dvs. de acest site web sunt de obicei transmise către un server Google din SUA și stocate acolo.
Operatorul site-ului web are un interes legitim de a analiza comportamentul utilizatorului pentru a optimiza atât site-ul său, cât și publicitatea sa.
Puteți împiedica stocarea acestor cookie-uri selectând setările corespunzătoare din browserul dvs. Cu toate acestea, dorim să subliniem că acest lucru poate însemna că nu vă veți putea bucura de funcționalitatea completă a acestui site web. De asemenea, puteți preveni transmiterea datelor către cookie-uri despre utilizarea site-ului dvs. (inclusiv adresa dvs. IP) și prelucrarea acestor date de către Google, prin descărcarea și instalarea pluginului browserului disponibil la următorul link: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en.
GOOGLE reCAPTCHA
Folosim „Google reCAPTCHA” (în continuare „reCAPTCHA”) pe site-urile noastre web. Acest serviciu este furnizat de Google Inc., 1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA („Google”).
reCAPTCHA este utilizat pentru a verifica dacă datele introduse pe site-ul nostru (cum ar fi pe un formular de contact) au fost introduse de un om sau de un program automat. Pentru a face acest lucru, reCAPTCHA analizează comportamentul vizitatorului site-ului web pe baza diferitelor caracteristici. Această analiză începe automat imediat ce vizitatorul site-ului intră pe acesta. Pentru analiză, reCAPTCHA evaluează diverse informații (de exemplu, adresa IP, cât timp a vizitator pe site-ul web sau mișcări ale mouse-ului efectuate de utilizator). Datele colectate în timpul analizei vor fi transmise către Google.
Analizele reCAPTCHA au loc complet pe fundal. Vizitatorii site-urilor nu sunt sfătuiți să aibă loc o astfel de analiză.
Prelucrarea datelor se bazează pe art. 6 (1) (f) DSGVO. Operatorul site-ului web are un interes legitim în protejarea site-ului său împotriva crawling-ului automat automat și a spamului.
Pentru mai multe informații despre reCAPTCHA și politica de confidențialitate Google, accesați următoarele link-uri: https://www.google.com/intl/de/policies/privacy/ și https://www.google.com/recaptcha/intro/ android.html.
CONVERSAȚIE
Pe lângă numele de utilizator, adresa dvs. de e-mail va fi stocată și pentru funcția de chat de pe site-ul nostru.
Colectăm și prelucrăm informațiile personale pe care ni le furnizați în scopul utilizării serviciului nostru și care ne permite să ne conformăm obligațiilor noastre în acest sens. În special, vom colecta și prelucra informații despre sesiunea de chat, cum ar fi adresa IP, ora și datele generale despre chat, precum și informații despre conținutul chatului și fișierele încărcate pentru a vă oferi serviciul nostru.
Toate datele vor fi șterse după expirarea utilizării preconizate.
FORMULAR DE CONTACT
În cazul în care ne trimiteți întrebări prin formularul de contact, vom colecta datele introduse în formular, inclusiv datele de contact pe care le furnizați, pentru a răspunde la întrebarea dvs. și orice întrebări ulterioare. Nu împărtășim aceste informații fără permisiunea dvs. Puteți să vă revocați acordul în orice moment. Este suficient un e-mail informal care face această solicitare. Datele procesate înainte de a primi solicitarea dvs. pot fi procesate în continuare legal.
Vom păstra datele pe care le furnizați pe formularul de contact până când veți solicita ștergerea acestora, vă vom revoca consimțământul pentru stocarea acestuia sau scopul pentru stocarea acestuia nu mai aparține (de exemplu, după îndeplinirea cererii dvs.). Orice dispoziții legale obligatorii, în special cele privind perioadele obligatorii de păstrare a datelor, rămân neafectate de această prevedere.
ACCESAREA ȘI ACTUALIZAREA INFORMAȚIILOR
Stand Expo nu are în prezent o metodă online pentru ca utilizatorii să își șteargă informațiile de identificare personală conținute în baza noastră de date. Cu toate acestea, puteți schimba sau actualiza Informațiile personale de identificare pe care le-am colectat, puteți solicita să le ștergem sau să solicităm să schimbăm modul în care îl utilizăm, trimițând un e-mail la office@standexpo.ro cu instrucțiunile dvs.
REGULAMENTUL GENERAL DE PROTECȚIE A DATELOR UE („GDPR”)
Această secțiune descrie în continuare modul în care Stand Expo colectează și folosește datele dvs. personale în conformitate cu GDPR și cu alte legislații aplicabile privind protecția datelor și confidențialitatea. Acesta vă spune ce date cu caracter personal colectăm, de ce avem nevoie, cum le folosim și ce protecții există pentru a le păstra în siguranță.
Termeni cheie – „Stand Expo” „noi” „noi” și „ai noștri” înseamnă Stand Expo și toți afiliații săi (în măsura în care prelucrează Datele cu caracter personal referitoare la persoane („Persoane cu date”) din Uniunea Europeană).
„Personal Stand Expo” înseamnă acționari potențiali, prezenți și trecuți, angajați, consultanți și personalul agenției, precum și persoane conectate la astfel de persoane.
„Date personale” înseamnă informații despre persoane (inclusiv dvs.) și despre care astfel de persoane ar putea fi identificate.
„Voi” înseamnă persoane fizice ale căror date personale le prelucrăm incluzând, dar fără a se limita la clienții Stand Expo, personalul clientului Stand Expo, contrapartidele, personalul contrapartidei, alți solicitanți / consilieri, martori, furnizori, personal furnizor, solicitanți de locuri de muncă și persoane cărora le transmitem comunicări de marketing. „Tu” nu include personalul Expo.
Controler de date. Stand Expo este controlorul de date în raport cu datele dvs. personale și se angajează să protejeze drepturile de confidențialitate ale persoanelor, inclusiv drepturile dvs.
Manager de protecție a datelor. Stand Expo nu este obligat în cadrul GDPR să numească un responsabil de protecție a datelor și, în urma unei analize detaliate, nu consideră oportun să se facă în mod voluntar. Cu toate acestea, a numit un manager de protecție a datelor („DPM”), care este responsabil pentru supravegherea respectării Stand Expo cu GDPR și cu orice alte legislații și reglementări aplicabile în domeniul protecției datelor. DPM poate fi contactat la adresa office@standexpo.ro.
Cum obține Stand Expo datele dvs. personale? În unele circumstanțe, putem obține Datele dvs. personale de la dvs. direct, inclusiv prin utilizarea site-ului dvs. web sau a unei aplicații de muncă, dar, mai tipic, vom obține Datele dvs. personale de la o sursă terță parte. De exemplu, putem colecta informații de la clienții noștri, personalul clienților noștri, agenți și consilieri, alți furnizori care vă reprezintă, compania pentru care lucrați, alte organizații / persoane cu care aveți relații, agenții guvernamentale, agenții de raportare a creditelor, agenții de recrutare, furnizori de informații sau servicii și înregistrări disponibile publicului.
Dar despre datele personale pe care le furnizați la Stand Expo? Dacă ne furnizați informații despre altcineva (cum ar fi unul dintre asociații, directorii sau angajații dvs. sau cineva cu care aveți relații de afaceri), trebuie să vă asigurați că aveți dreptul să ne dezvăluiți informațiile respective și că, fără a ne lua în orice altă etapă, putem prelucra informațiile în conformitate cu această politică.
Ce date cu caracter personal colectează Stand Expo de la dvs. și despre dvs.? Colectăm și folosim diferite tipuri de date cu caracter personal despre dvs., care vor varia în funcție de tip și detalii, în funcție de circumstanțele și scopul prelucrării. Vă rugăm să luați în considerare următoarele exemple ilustrative și non exhaustive:
Date personale despre tine: nume, adresă, data nașterii, starea civilă, naționalitatea, rasa, sexul, limba preferată, titlul locului de muncă, viața profesională și restricțiile și / sau cazările necesare, eventual despre viața de familie;
Date personale pentru a vă contacta la locul de muncă sau acasă: nume, adresă, telefon și adrese de e-mail;
Date personale care vă pot identifica: fotografii și videoclipuri, pașapoarte și / sau detalii ale permisului de conducere, semnături electronice;
Datele cu caracter personal pentru a procesa orice plată pe care am putea să o primim de la dvs. sau pentru a vă face: detalii ale contului bancar, numerele HMRC și referințe (acolo unde este cazul);
Date personale pentru a monitoriza utilizarea site-ului nostru web: adresa IP, informații despre trafic și locație, bloguri web și alte informații de comunicare.
De ce trebuie să colectăm și să folosim datele dvs. personale? Trebuie să colectăm și să folosim Datele dvs. Personale din mai multe motive, scopul principal fiind furnizarea de produse și servicii clienților noștri și care poate implica utilizarea Datelor dvs. personale în următoarele moduri (care nu sunt exhaustive):
să vă contactăm dacă sunteți implicat într-o problemă pe care o întreprindem pentru un client, indiferent dacă vă aflați în calitatea profesională sau personală;
să realizeze proiecte de proiectare, producție și implementare;
să analizezi activitatea angajatorului sau a persoanelor cu care ai relații;
revizuirea, redactarea și dezvăluirea corespondenței și a altor documente;
să instruim terțe părți în numele clienților noștri; și
în scopul comparației / analitice și pentru a formula planuri și a oferi sfaturi.
De asemenea, putem prelucra Datele dvs. cu caracter personal în scopuri eficiente de gestionare a afacerilor care pot implica utilizarea Datelor dvs. personale în următoarele moduri (care nu sunt exhaustive):
să angajeze și să contacteze furnizorii;
să efectueze analize interne, investigații, audituri;
să realizeze raportare și analize de afaceri;
sa faca reclama si sa comercializeze produsele si serviciile pe care le oferim;
pentru a ajuta la măsurarea performanței și îmbunătățirea serviciilor noastre;
pentru recrutare;
pentru a promova interesele noastre legitime (sau cele ale unei terțe părți) și interesele și drepturile voastre fundamentale nu depășesc aceste interese;
pentru respectarea reglementărilor și a legislației și raportarea aferentă; și
pentru prevenirea și depistarea criminalității.
Care este baza legală a Stand Expo pentru procesarea datelor dvs. personale? Conform GDPR, Stand Expo trebuie să identifice o bază legală pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, care poate varia în funcție de tipul de date cu caracter personal prelucrate și de persoana respectivă.
Executarea unui contract cu dvs. (dacă este cazul): Stand Expo are dreptul să prelucreze Datele cu caracter personal pe care le solicită pentru a-și îndeplini obligațiile care îi revin în baza contractului cu dvs. Aceasta va fi baza legală relevantă dacă sunteți un client individual sau furnizor / altă persoană care are o relație contractuală directă cu Stand Expo.
Interesele legitime ale Stand Expo sau ale unui terț: Procesăm o parte din Datele dvs. personale pe baza faptului că este în interesele noastre legitime și / sau în interesele legitime ale unei terțe părți. Acest lucru va viza în principal prelucrarea datelor cu caracter personal care este necesară pentru a oferi planuri și servicii clienților noștri. Interesul legitim al afacerii Stand Expo în astfel de cazuri este îndeplinirea corectă a funcției sale de furnizor de produse și servicii de marketing experiențiale. Clienții Stand Expo au, de asemenea, un interes legitim în obținerea de produse și servicii.
Interesul larg al Stand Expo pentru furnizarea de produse și servicii de marketing experiențiale ca bază pentru prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, precum și interesul corolar al clienților noștri în primirea unor astfel de produse și servicii, pot fi defalcate în categorii mai discrete care pot include, dar nu sunt limitate la:
interesul de a contacta persoane relevante pentru activitatea Stand Expo și problemele clienților noștri, care ar putea implica utilizarea datelor dvs. personale;
interesul pentru revizuirea documentelor și corespondenței care au fost dezvăluite clienților Stand Expo, Stand Expo și terților care pot conține datele dvs. personale;
interesul de a dezvălui documente și corespondență, care pot conține datele dvs. personale, către diverse părți în realizarea obiectivelor clienților Stand Expo;
interesul de a instrui terți în numele clienților Stand Expo;
interesul de a primi plata de la clienții și terții părți și de a facilita plățile către și de la clienții Stand Expo și terți; și
pentru a permite toate cele de mai sus, gestionarea și stocarea în siguranță a datelor dvs. cu caracter personal, în mediul nostru IT și în sistemele de arhivare a copiilor.
Stand Expo poate, de asemenea, prelucra Datele dvs. Personale pe baza faptului că este necesar pentru interesele sale legitime de afaceri în gestionarea și funcționarea eficientă a Stand Expo, care poate include, dar nu se limitează la: angajarea furnizorilor și a personalului furnizor; asigurarea securității și funcționării eficiente a sistemelor și spațiilor sale; pentru respectarea reglementărilor și a legislației, precum și auditul și raportarea aferente; în scopuri de asigurare; pentru recrutare / angajare; în scop de marketing; și pentru a facilita, efectua și primi plăți.
Stand Expo nu consideră că prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal, pe baza faptului că este în interesul legitim al Stand Expo (oricare ar fi aceste interese), este nejustificată din cauza vreunui efect prejudiciabil asupra drepturilor și libertăților dvs. sau a intereselor dvs. legitime.
Respectarea unei obligații legale la care este supusă Stand Expo: În anumite circumstanțe, Stand Expo trebuie să prelucreze datele dvs. cu caracter personal pentru a respecta obligațiile legale ale acestuia. Aceasta poate include, dar nu se limitează la, datele personale necesare: în scopuri fiscale și contabile; pentru verificarea conflictelor; și pentru ca Stand Expo să își îndeplinească conformitatea și alte obligații în conformitate cu legislația și reglementările relevante. Mai multe informații referitoare la bazele legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal pot fi găsite pe site-ul comisarului informațional (vezi detaliile de mai jos) sau contactând DPM.
Categorii speciale și caziere judiciare Date personale. Dacă Stand Expo prelucrează cazierul dvs. Date personale sau categorii speciale Date personale referitoare la originea dvs. rasială sau etnică, opinii politice, credințe religioase și filozofice, apartenență la sindicat, date de sănătate, date biometrice sau orientare sexuală, vă vom obține consimțământul explicit pentru aceste activități, cu excepția cazului în care acest lucru nu este impus de lege (pentru că, de exemplu, este procesat în scopul exercitării sau apărării pretențiilor legale) sau informațiile sunt necesare pentru a vă proteja sănătatea în caz de urgență. Acolo unde prelucrăm Datele cu caracter personal pe baza consimțământului dvs., aveți dreptul de a retrage consimțământul în orice moment.
Marketing direct. Este posibil să utilizăm datele de contact pentru a vă trimite materiale de marketing, cu condiția să li se permită acest lucru prin lege. Aveți întotdeauna dreptul să vă dezabonați de la orice marketing. Puteți face acest lucru făcând clic pe linkul relevant în următorul e-mail pe care vi-l trimitem sau contactând DPM utilizând detaliile furnizate.
Cine primește datele dvs. personale? Putem dezvălui datele dvs. personale către terți (în afara personalului Stand Expo și Stand Expo) dacă, dar numai atunci, avem o bază legală de făcut. Acești destinatari includ, dar nu se limitează la: terți pe care îi instruim în numele dvs.; Brokeri și subscriitori de asigurare Stand Expo; Banca, auditorii și contabilii Stand Expo; Furnizorii IT externalizați și alți furnizori de la Stand Expo.
Cum vă protejăm datele personale? Avem aranjamente de securitate în vigoare pentru a ne feri de accesul neautorizat, utilizarea necorespunzătoare, modificarea, distrugerea sau pierderea accidentală a datelor dvs. personale. Luăm măsuri de securitate organizatorice și tehnice adecvate și avem reguli și proceduri în vigoare pentru a ne asigura că datele personale pe care le deținem nu sunt accesate de nimeni neautorizat să îl acceseze. Avem în aplicare și respectăm o politică specifică de securitate a informațiilor despre standardele de securitate utilizate pentru a vă proteja datele personale.
Atunci când folosim organizații terțe pentru a prelucra Datele dvs. personale în numele nostru, acestea trebuie să aibă, de asemenea, aranjamente de securitate adecvate, trebuie să respecte cerințele și instrucțiunile noastre contractuale și trebuie să asigure respectarea GDPR și a oricărei alte legislații relevante privind protecția datelor.
Datele dvs. personale sunt transferate în „țări terțe” și, dacă da, ce garanții există? În conformitate cu această politică și cu prevederile GDPR, putem transfera Datele dvs. personale către organizații situate în „țări terțe” (cele din afara SEE). În plus față de acordurile de securitate menționate mai sus în legătură cu angajamentul nostru de organizații terțe, în cazul în care sunt necesare astfel de transferuri, ne vom asigura că Datele dvs. personale sunt protejate în mod adecvat, de exemplu, prin utilizarea unui contract pentru transferul care conține protecția datelor specifice („Clauzele model”) care au fost adoptate de Comisia Europeană sau de o autoritate relevantă pentru protecția datelor.
Cât timp vor fi păstrate datele dvs. personale de Stand Expo? Politica noastră este să păstrăm datele dvs. personale pe durata necesară pentru scopurile specifice pentru care sunt procesate de Stand Expo și care sunt prezentate în această politică. Cu toate acestea, este posibil să fim obligați să păstrăm datele dvs. personale pentru o perioadă mai lungă, de exemplu, acolo unde este necesar de obligațiile noastre legale și de reglementare sau pentru a ne asigura că avem sisteme eficiente de rezervă. În astfel de cazuri, ne vom asigura că datele dvs. cu caracter personal vor continua să fie tratate în conformitate cu această politică, să restricționăm accesul la orice date cu caracter personal arhivate și să ne asigurăm că toate datele cu caracter personal sunt păstrate în siguranță și păstrate confidențial.
Care sunt drepturile tale? GDPR oferă, în general, persoanelor fizice un drept de acces la datele lor personale, de a se opune prelucrării datelor lor personale, de a rectifica, șterge, restrânge și transporta datele lor cu caracter personal.
Avem proceduri specifice în vigoare în legătură cu solicitările de acces la subiecte („SAR”) pe care s-ar putea să le faceți. SAR este o solicitare făcută de dvs. care ne solicită să vă oferim detalii despre datele dvs. personale pe care le deținem și le prelucrăm și o descriere a modului în care le prelucrăm. Orice întrebări sau solicitări trebuie adresate în scris DPM.
Există excepții de la drepturile persoanelor în legătură cu datele lor cu caracter personal. Vom respecta, în orice moment, Datele dvs. cu caracter personal și vom căuta să fim cât mai transparenti, dar vă rugăm să fiți conștienți de faptul că, în anumite cazuri, putem fi restricționate chiar și să recunoaștem că prelucrăm datele dvs. personale.
Cum să faceți o reclamație Dacă nu sunteți nemulțumit de informațiile furnizate în această politică sau aveți îngrijorări cu privire la modul în care Stand Expo prelucrează datele dvs. personale, puteți, în prima instanță, să contactați DPM.
MODIFICĂRI LA ACEASTA POLITICĂ DE PRIVATIE
Vă recomandăm să revizuiți Politica noastră de confidențialitate nu doar prima dată când vizitați site-ul web Stand Expo, ci periodic după aceea, deoarece putem modifica Politica de confidențialitate din când în când. Dacă vom face modificări de fond ale Politicii noastre de confidențialitate în viitor în ceea ce privește modul în care folosim informațiile dvs. de identificare personală, vom încorpora aceste modificări aici. Utilizarea dvs. continuă a site-ului web Stand Expo după publicarea modificărilor constituie acordul dvs. cu privire la modificări, atât în ceea ce privește informațiile pe care le-am colectat anterior de la dvs., cât și în ceea ce privește informațiile pe care le colectăm în viitor. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, vă rugăm să întrerupeți utilizarea site-ului Web Expo. Data ultimei actualizări a Politicii de confidențialitate va fi întotdeauna afișată mai jos.
UTILIZATORI INTERNAȚIONALI
Site-ul Stand Expo este accesibil în întreaga lume. Vizitând site-ul web Stand Expo și furnizând informațiile dvs., recunoașteți și sunteți de acord că informațiile dvs. personale pot fi stocate în scopurile identificate în această Politică de confidențialitate. Procesăm și stocăm informațiile dvs., iar informațiile dvs. pot fi stocate pe servere situate în afara jurisdicției dvs. rezidențiale și care pot avea practici de confidențialitate mai puțin stricte decât dvs. Utilizarea dvs. de site-ul web Stand Expo constituie consimțământ pentru transferul datelor dvs. în afara țării dvs.
SECURITATE
Angajăm măsuri administrative, tehnice și de securitate fizică concepute pentru a preveni accesul neautorizat la informațiile pe care ni le furnizați și pe care le colectăm online. Cu toate acestea, nu putem garanta securitatea informațiilor dvs. personale.
Contactarea Stand Expo
Vă rugăm să nu ezitați să ne împărtășiți orice comentariu și îngrijorare. Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați:
Stand Expo
20 str. Ramuri Tei
020355, București
România
Telefon: +40 21 242 3173
Sau prin e-mail la: office@standexpo.ro